Wednesday, May 5, 2010

hope you read this..

Isi hati..

Aku tak berniat nak mencarut dekat kau tapi setiap manusia ade tahap kesabaran, bukan aku tak tunggu kau dalam sejarah hidup aku ni kali pertama aku tunggu kau selama 6 jam lamanya. Aku bukan nak ungkit ape-ape dari kau cume aku harap kau faham ayah aku macam mane, aku baru je ade conflict dengan mak aku tak kan aku nk buat masaalah lagi dengan bapak aku, tak balik rumah aku nanti. Hati yang mulia aku mintak maaf walaupun aku rasa yang aku ni tak bersalah. Ape yang terjadi hari ni aku pun tak tau, ape motif kau aku pun tak faham, kenapa kau tumbuk aku, kenapa kau terajang aku, kenapa kau pukul aku, kenapa kau buat semua tu, kenapa kau sampai hati buat aku macam tu, kenapa aku yang kena, aku sangat kecik hati dengan kau. Sampai hati kau naik tangan dekat aku, aku saying dekat kau, aku hormat kau, aku anggap kau kawan aku sampai aku mati, aku banyak harap dekat kau, aku jadikan kau penasihat dalam hidup aku, kau kawan yang paling aku sanjung, tapi kenapa kau buat semua ni, aku dah rendah diri dekat kau, aku dah mintak maaf dekat kau, aku dah tarik diri dekat kau, aku cuba berbaik dengan kau, tapi ape dah jadi hari ni, aku tak pernah sangka sama sekali kau akan pukul aku seteruk tu, aku sangat kecik hati dengan kau, sangat sangat kecik hati, aku tak tau ape lg yang kau nak, aku tak nak hilang kau sebab kau kawan baik aku sehidup semati, aku hargai segala pemberian,pertolongan yang kau bagi kat aku. Kalau kau bace teks ni bukan niat aku nak cakap – cakap belakang tapi ini Cuma luahan hati aku, aku tak nak gaduh dengan kau, aku nak berbaik dengan kau, aku nak kite macam biase balik, aku seronok kawan dengan kau, macam-macam aku belajar dari kau, akhir kata aku, aku mintak maaf sekali lagi kalau aku buat kau sakit hati dan kalau-kalau aku ade buat salah dengan kau lagi. Aku harap kite boleh jadi macam biasa, aku tak nak gaduh dengan kau tolong la, aku saying dekat kau, kawan sampai mati kan? All these things happen with a thousand reason and memory, history in my life, I would never forget what happen tonight, i rather to hurt myself so that our relationship will not interrupted with any prob, since your hand was at my face, your leg reach my abdomen, my heart were melt like an ice threw outside the window when the sunshine so bright.. People, friend is important in our life, don’t ever hurt your best friend or you would get the same fate like me, cooling down with lay down at my bed and on the phone with my only and freshie lovely person, she accompany me all the time and she came at the right time, I appreciate it so much and thanks, you juz entered my heart with a white key that no one can found it unless she had a same heart just like me, thanks and iloveyouu..


‘hati singa boleh gemang, ini kan pula hati belalang’

‘I got some skeleton in my coffin and I don’t wether know no one knows it’


Sincerely: Shafirol Amir Shazman Abdul Halim Zainuddin

1 comment: